آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

روسیه: توافق هسته‌ای هنوز قابل دسترس است



ریابکوف،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در واکنش به سخنان «جان کربی» هماهنگ‌ کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: توافق هسته ای هنوز قابل دسترس است.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری تاس، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه در واکنش به سخنان «جان کربی» هماهنگ کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید در خصوص توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که توافق درباره ازسرگیری اجرای برجام، هنوز در دسترس قرار دارد، اما عوامل گوناگون بسیاری بر آن اثرگذار هستند.

 

معاون وزیر امور خارجه روسیه در این باره گفت: از یک سو اقدامات به خصوصی با هدف تشدید تحریم‌ها بر ایران صورت می‌گیرد و از سوی دیگر نشانه‌های سیاسی حاکی از برخورداری برجام از فرصت‌های ویژه ای برای ازسرگیری سریع است.

 

«سرگئی ریابکوف» ادامه داد: موضع ما این است که این توافق در دسترس است. متأسفانه شرایط تحت نفوذ عوامل بسیار خارجی شامل مسائل بی ثبات قرار دارد که دستیابی به نتیجه نهایی را ساده‌تر نمی‌کند.

 

وی در ادامه افزود: ما مانند گذشته از اصل بنیادین دستیابی به توافقی به نفع همگان، پیروی می‌کنیم که می‌تواند مشارکت و همکاری جدی در تقویت امنیت در منطقه‌ای باشد که مشکلات بسیار زیادی از انواع گوناگون دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------