آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

عراق: به میانجیگری بین عربستان و ایران ادامه می دهیم/ جلسات ادامه دارد اما نتایج در دست آنهاست



رئیس جمهور عراق،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رئیس‌جمهوری عراق با بیان اینکه تصمیمی برای برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق وجود ندارد و «بحران سیاسی این کشور پایان یافته است»، افزود ما به میانجیگری خود بین ایران و عربستان سعودی ادامه می دهیم.

به گزارش ایرنا، «عبداللطیف رشید» که با شبکه الجزیره گفت‌وگو می‌کرد، تصریح کرد: ما به میانجیگری خود بین عربستان سعودی و ایران ادامه می دهیم. جلسات ادامه دارد اما نتایج در دست آنهاست.

 

رئیس جمهوری عراق همچنین بر مخالفت عراق با حملات و جنایات صهیونیستی در اراضی فلسطینی تأکید کرد و گفت: ما از دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس حمایت می‌کنیم و در اجلاس الجزایر روی آن تمرکز خواهیم کرد.

 

نشست دو روزه سران عرب در الجزایر امروز (سه شنبه) آغاز به کرد و در این نشست، تحولات فلسطین، جنگ یمن، درگیری‎ها نظامی در سوریه، نقش آفرینی ایران در غرب آسیا، بحران داخلی لیبی در کنار پیامدهای جنگ اوکراین درناامنی غذایی کشورهای عربی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------