آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

واکنش رابرت مالی به اعدام علیرضا اکبری: وحشت کردم



رابرت مالی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به اعدام "علیرضا اکبری" واکنش نشان داد و گفت که از شنیدن این خبر وحشت کرده است.

به گزارش ایرنا، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز شنبه به وقت محلی در اولین واکنش دولت بایدن پس از اعدام "علیرضا اکبری" گفت: از شنیدن خبر اعدام علیرضا اکبری یک شهروند انگلیسی-ایرانی وحشت کردم.

 

مذاکره کننده ارشد آمریکا مدعی شد: بازداشت های ناعادلانه، اعترفات اجباری، دادگاه های ساختگی و اعدام ها با انگیزه سیاسی که جمهوری اسلامی انجام می دهد، باید متوقف شود.

 

 واکنش آمریکا به اعدام علیرضا اکبری در ایران

وزارت خارجه آمریکا در تداوم واکنش مداخله جویانه در خصوص مسائل داخلی ایران، درباره اعدام "علیرضا اکبری" شهروند دو تابعیتی ایرانی - انگلیسی به جرم جاسوسی برای انگلیس، با تکرار ادعاها و همسو با لندن، اجرای این حکم را دارای انگیزه سیاسی و ناعادلانه خواند.

 

در همین حال، جین هارتلی سفیر آمریکا در انگلیس نیز مدعی شد این اعدام هولناک و مشمئز کننده است.

 

سفیر آمریکا در لندن اضافه کرد: ایالات متحده آمریکا به همراه انگلستان این اقدام بیرحمانه را محکوم می کند. ما با خانواده علیرضا ابراز همدردی می کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------