آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا: برای وقتی که ایران بمب اتمی بسازد، چند گزینه نظامی آماده کرده‌ایم



رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که واشنگتن برای زمانی که ایران بخواهد بمب اتمی بسازد، چند گزینه نظامی آماده کرده است.

به گزارش ایلنا، "مارک میلی" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که واشنگتن برای زمانی که ایران بخواهد بمب اتمی بسازد، چند گزینه نظامی آماده کرده است. 

 

وی توضیحی درباره این گزینه‌های نظامی ادعایی ارائه نکرد. 

 

مارک میلی به کمیته فرعی اعتبارات دفاعی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «ما به عنوان ارتش آمریکا گزینه‌های متعددی را برای رئیس‌جمهوری کشور آماده کرده‌ایم تا در صورت تصمیم ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای واقعی یا زمانی که روند تولید آن را آغاز کند، مورد بررسی و استفاده قرار گیرد».

 

وی با تکرار برخی ادعاها گفت که ایران به منظور تولید مواد شکافت‌پذیر برای یک سلاح هسته‌ای به کمتر از دو هفته زمان نیاز دارد و برای ساخت یک سلاح هسته‌ای واقعی نیز تنها چند ماه زمان لازم است، اما واشنگتن به سیاست خود متعهد است که ایران سلاح هسته‌ای نداشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------