آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

نتانیاهو: ایران به اطلاعات حساسی درباره «بنی گانتز» دست یافته است



اخبار,اخبار سیاست خارجی,بنیامین نتانیاهو و بنی گانتز

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گفت ایران به اطلاعات حساسی درباره رقیب انتخاباتی‌اش، بنی گانتز دست پیدا کرده است.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه در یک اجتماع انتخاباتی گفت که ایران به اطلاعات حساسی درباره رقیب انتخاباتی‌اش، «بنی گانتز» دست پیدا کرده است. 

 

به نوشته یدیعوت آحارونوت، نتانیاهو گفت: «بنی گانتز، چه چیزی را از مردم پنهان می‌کنی؟ ایرانی‌ها درباره تو چه می‌دانند که به ما نمی‌گوئی؟ چه اطلاعات محرمانه‌ای از تو دارند که حتی به هم‌حزبی‌های خودت هم آنها را لو نمی‌دهی؟ و چرا حتی به هم‌حزبی‌هایت نگفتی که ایرانی‌ها گوشی موبایلت را هک کردند؟»

 

انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی قرار است ۹ آوریل (کمتر از ۲۰ روز دیگر) برگزار شود.

 

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه مدعی شده ایران گوشی موبایل «بنی گانتز» رئیس حزب «انعطاف برای اسرائیل» و ائتلاف موسوم به «آبی و سفید» را هک کرده است. 

 

مطابق این گزارش، مأموران سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شین‌بت) پنج هفته قبل‌تر با گانتز که رقیب اصلی «بنیامین نتانیاهو» برای نخست‌وزیری اسرائیل به شمار می‌رود دیدار کرده و به او اطلاع داده‌اند گوشی موبایلش توسط دستگاه‌های اطلاعاتی ایران هک شده است. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------