آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

ترامپ: مطمئنم ایران به زودی خواستار گفت‌وگو می‌شود



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ترامپ

رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری روزنامه های واشنگتن پست و نیویورک تایمز را رسانه های جعلی خواند و نوشت که اطمینان دارد ایران به زودی خواهان مذاکره با آمریکا خواهد شد.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه در توئیتر مدعی شد ایران به زودی خواستار گفت‌وگو با آمریکا خواهد شد. 

 

ترامپ از روزنامه‌های واشنگتن‌پست و نیویورک‌تایمز هم بابت انتشار گزارش‌هایی که در آنها به جدال‌های درونی دولت آمریکا درباره سیاست واشنگتن در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) پرداخته شده انتقاد کرده است. 

 

او در توئیتر نوشت: «رسانه جعلی واشنگتن‌پست و جعلی‌تر از آن نیویورک‌تایمز گزارش‌هایی درباره جدال‌های درونی در درون دولت من در خصوص سیاست‌های قاطعانه‌ام در آمریکا نوشته‌اند. اصلاً جدال داخلی در کار نیست.»

 

ترامپ در توئیتی دیگر نوشت: «نظرات مختلف ابراز می‌شوند و من تصمیم نهایی و قطعی را می‌گیرم- فرایند بسیار ساده‌ای است. همه طرف‌ها، دیدگاه‌ها و سیاست‌ها پوشش داده می‌شوند. مطمئن هستم ایران به زودی می‌خواهد گفت‌وگو کند.» 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------