آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

نامزد انتخابات آمریکا: ترامپ کشورمان رادر آستانه جنگ قرار داده است



اخبار,اخبار سیاست خارجی,الیزابت وارن

نامزد انتخابات آمریکا ریاست جمهوری آتی در آمریکا با انتقاد از موضع خصمانه کاخ سفید در برابر تهران تأکید کرد: ترامپ کشورمان را در آستانه جنگ قرار داده است.

به گزارش مهر به نقل از یورونیوز، الیزابت وارن یکی از نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا در آستانه نخستین مناظرات انتخاباتی درون حزبی دموکرات‌ها در این کشور، مواضع دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده در قبال ایران را مورد انتقاد قرار داد.

 

نامزد انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها که جایگاهش در نظرسنجی‌ها در حال بالاتر آمدن است در انتقاد از ترامپ گفت: او بحرانی را درست کرده که کشورمان را در آستانه جنگ قرار داده است. او برای ما شرایط امن‌تری ایجاد نکرده بلکه ایالات متحده را بیش از پیش در خطر قرار داده است. او خاورمیانه را به منطقه‌ای خطرناک‌تر بدل کرده است. او کل جهان را به جای خطرناک‌تری تبدیل کرده است.

 

وارن همچنین خواستار همکاری واشنگتن با متحدانش برای یافتن راه‌حلی دیپلماتیک برای اختلافات با ایران شد و افزود: سیاست خارجی از طریق انتشار توئیت راه حل این موضوع نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------