آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

اتهام زنی الجبیر به ایران درباره حمله به آرامکو عربستان



اخبار,اخبار سیاست خارجی,عادل الجبیر
عادل الجبیر با تکرار ادعاهای مقامات آمریکایی و سایر مقامات کشورش مبنی بر این که سلاح مورد استفاده در حمله به آرامکو ایرانی بوده است، گفت: این مساله نه تنها تجاوز به عربستان به شمار می رود بلکه تجاوزی بر تمام دنیا است.

به گزارش ایسنا، عادل الجبیر، وزیر دولت عربستان در امور خارجه در رابطه با حملات انصارالله یمن به آرامکو در صفحه توییتر خود مدعی شد: هدف قرار دادن پالایشگاه های بقیق و خریص با سلاح ایرانی نه تنها تجاوز به عربستان به شمار می رود بلکه تجاوزی به تمام دنیا است زیرا این حملات بازار انرژی جهان را هدف قرار داده است.

 

وی مدعی شد که این تجاوز در ادامه سیاست‌های تخریبی و خصمانه ایران انجام شده و جامعه بین‌المللی باید موضع قاطعی در رابطه با آن‌چه رفتارهای جنایتکارانه ایران، خواند اتخاذ کند.

 

الجبیر در توییت دیگری مدعی شد  که آسان گرفتن به ایران این کشور را به انجام هرچه بیشتر اقدامات تخریبی و  خصمانه تشویق می کند و این مساله نه تنها بر امنیت و صلح منطقه بلکه بر امنیت و صلح بین المللی نیز تاثیر خواهد گذاشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------