آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

روحانی: خواهان بازگشت همه به تعهدات خود هستیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,روحانی
رئیس جمهوری در بدو ورود به فرودگاه جان اف کندی اظهار امیدواری کرد پیام ملت های منطقه و ملت بزرگ ایران یعنی صلح و پایان مداخله جویی در خلیج فارس و خاورمیانه را به جامعه جهانی برساند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی پس از ورود یه نیویورک گفت: همچون سالهای گذشته، امسال هم در یک سفر چهار روزه برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و ملاقاتها و دیدارهایی که داریم، به نیویورک آمدیم.

 

رئیس جمهوری ادامه داد: امیدواریم در شرایط بسیار حساسی که امروز منطقه ما می گذارند، بتوانیم پیامی که ملت های ما دارند که همانا پیام صلح و پایان هرگونه مداخله جویی در منطقه حساس خلیج فارس و خاورمیانه است را به جامعه جهانی در سازمان ملل برسانیم.

 

روحانی با بیان اینکه ملت ایران همیشه در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کرده اند،‌اظهار داشت: پیام ملت بزرگ ایران که در فشار یک جنگ اقتصادی ظالمانه بوده و خواهان بازگشت همه به تعهدات و قانون هستند را در این سفر به جامعه جهانی می رسانم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------