آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

چاووش اوغلو: سفیر ایران را در جریان عملیات چشمه صلح قرار دادیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,چاووش اوغلو
«مولود چاووش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه گفت: با دعوت از سفیر ایران در آنکارا، وی را در جریان عملیات چشمه صلح نیروهای نظامی ترکیه در شمال سوریه قرار داده ایم.

به گزارش ایرنا، چاووش اوغلو که سرگرم دیدار رسمی از الجزایر است، پیش از ترک آن کشور این مطلب را در گفت وگو با خبرگزاری آناتولی عنوان کرد.

 

چاووش اوغلو با اشاره به اینکه سفیران پنچ عضو شورای امنیت و دیگر اعضای شورا را نیز با دعوت به وزارت خارجه ترکیه در جریان عملیات نظامی ترکیه قرار داده اند، افزود: در تماس با دبیرکل سازمان ملل متحد، وی را نیز در جریان عملیات نظامی ارتش ترکیه قرار داده ایم.

 

به گفته چاووش اوغلو، در تماس با نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه و نیز دبیرکل ناتو، آنان نیز در جریان جزئیات عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه قرار گرفته اند.

 

وزیر خارجه ترکیه با اشاره به اینکه قبلاً با وزیران خارجه روسیه و ایران در تماس تلفنی مسأ‌له را طرح کرده، گفت: به درخواست وزیر خارجه آمریکا با وی یک تماس تلفنی خواهد داشت و قرار است که با وزیران خارجه آلمان و انگلستان نیز تماس تلفنی در همین پیوند برقرار شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------