آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

هوک: در سال آینده تحریم‌های ایران را تشدید می‌کنیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,هوک
رئیس کارگروه ایران در وزارت خارجه آمریکا ضمن دفاع از حمله این کشور به مواضع «الحشد الشعبی» در عراق و سوریه، گفت واشنگتن در سال جدید میلادی تحریم‌های ایران را تشدید می‌کند.

به گزارش فارس، «برایان هوک» رئیس کارگروه ایران در وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه از حمله به مواضع «الحشد الشعبی» دفاع کرد و گفت واشنگتن در سال آینده میلادی هم به تحریم ایران ادامه داده و این تحریم‌ها را تشدید می‌کند.

 

به نوشته پایگاه خبری شبکه «اسکای نیوز»، هوک که در یک نشست خبری در واشنگتن صحبت می‌کرد، با بیان اینکه واشنگتن ممکن است بر میزان تحریم‌های ایران بیافزاید، گفت آمریکا از آثاری که تحریم‌ها بر اقتصاد ایران داشته، راضی است. وی گفت اقتصاد ایران «در حال تضعیف است و با افزایش تحریم‌های ما در سال ۲۰۲۰، بیش از پیش هم تضعیف خواهد شد.»

 

هوک با بیان اینکه رشد اقتصادی ایران در حال حاضر منفی است، مدعی شد در صورتی که ایران سیاست‌های خود را تغییر ندهد، با «فروپاشی اقتصادی» روبرو می‌شود.

 

این مقام آمریکایی در دفاع از حمله شب گذشته ارتش این کشور به مقرهای الحشد الشعبی در عراق و سوریه، بار دیگر این حملات را «اقدامی تدافعی» توصیف کرد و گفت هدف از این حملات «احیای بازدارندگی علیه ستیزه‌جویی ایران» بوده است.

 

وی افزود: «امیدوارم ایران خویشتنداری ما را به ضعف تفسیر نکند. ایالات متحده به دنبال درگیری نظامی در خاورمیانه نیست، اما حملات را تحمل نمی‌کند.»

 

هوک در مصاحبه امشب خود مانند دیگر مقام‌های آمریکا الحشد الشعبی و گردان‌های حزب‌الله را «نیروی نیابتی» ایران خواند و گفت: «نمی‌توانیم بین رژیم ایران و سازمان‌هایی که [ایران] در منطقه مورد پشتیبانی قرار می‌دهد، تفاوتی قائل شویم.»

 

وی افزود: «[دونالد] ترامپ [رئیس‌جمهور آمریکا] از طریق این حملات، پیامی محکم ارسال کرد مبنی بر اینکه ما حمله به نیروهای خود را تحمل نمی‌کنیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------