آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

سفیر ایران در کابل در ارتباط با 'اظهارات مقامات نظامی ایران' احضار شد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,حضور سفیر ایران در کابل در وزارت خارجه افغانستان
ادریس زمان، سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان ظهر امروز(چهارشنبه) بهادر امینیان، سفیر جمهوری اسلامی ایران را به حضور پذیرفت.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه افغانستان اعلام کرد: در این دیدار، سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان در مورد اظهارات برخی مقامات ایرانی از جمله فرمانده نیروهای نظامی آن کشور در مورد آن‌چه احتمال هدف قراردادن برخی نقاط در افغانستان در صورت حمله ایالات متحده علیه ایران، عنوان شده از سفیر ایران توضیح خواست.

 

سپس سفیر جمهوری اسلامی ایران ضمن برجسته ساختن تاریخ حسنه روابط دو کشور، ابراز داشتند که موضع اساسی، رسمی و همیشگی جمهوری اسلامی ایران احترام کامل به تمامیت ارضی و حاکمیت ملی افغانستان است و هرگونه اظهارات دیگر هیچ جایگاهی در سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال افغانستان ندارد.

 

امینیان همچنان افزود که برخی رسانه ها بخش هایی از اظهارات مقامات دولت جمهوری اسلامی ایران را به نحوی انعکاس می دهند که در مخالفت کامل با روحیه اظهارات ارایه شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------