آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

مقامات کرونایی ایران در لبنان درمان می‌شوند؟



اخبار,اخبار سیاست خارجی,سمیر جعجع
رئیس یکی از احزاب نزدیک به جریان 14 مارس لبنان اخیرا با استناد به روزنامه «لوموند» مدعی شد، مقامات ایرانی مبتلا به کرونا در لبنان درمان می‌شوند؛ اما بررسی‌ها نشان می‌دهند وی این ادعا را بر اساس گزارش پایگاهی صهیونیستی مطرح کرده است.

به گزارش فارس، «سمیر جعجع» رئیس حزب «القوات اللبنانیه» جمعه (دو روز پیش) مدعی شد، تعدادی از مقامات ایران که به «کرونا» مبتلا شده‌اند در لبنان درمان می‌شوند.

 

جعجع که از چهره‌های سرشناس جریان ۱۴ مارس نزدیک به آمریکا و عربستان سعودی است، در ادامه ادعا کرد، روزنامه فرانسوی «لوموند» این خبر را نقل کرده است.

 

اما شبکه «المیادین» گزارش داد، بررسی‌ها نشان می‌دهند سمیر جعجع این اطلاعات خود را از وب‌سایت «دبکا» نزدیک به سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی دریافت کرده است.

 

دبکا در هفتم مارس به نقل از منابعی که آنها را لبنانی خوانده، نوشت: بیمارستان "الرسول الاعظم" در ضاحیه بیروت به مکانی مخفی برای درمان مقامات بلندپایه ایرانی که به کرونا مبتلا هستند، تبدیل شده است.

 

این وب‌‌سایت صهیونیستی سپس ادعا کرد: ایرانی‌های مبتلا به کرونا به مکانی مخفی در خارج از کشور منتقل می‌شوند و این بخشی از تلاش ایران برای مخفی نگه داشتن تعداد واقعی مبتلایان و فوت‌شدگان بر اثر کروناست.

 

از سوی دیگر بیمارستان الرسول‌الاعظم لبنان اعلام کرد، هیچ بیمار مبتلا به کرونا را در بخش سری یا ویژه پذیرش نکرده است.

 

جعجع در سخنرانی روز جمعه خود خواستار بستن اردوگاه‌های فلسطینی در لبنان برای جلوگیری از شیوع کرونا هم شد که واکنش‌های تندی در پی داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------