آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اکسیوس: اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند

اکسیوس از قول ۵ منبع آگاه امریکایی و اسرائیلی نوشت که اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند. این منبع در ادامه افزود: حمله دوشنبه…

وزارت دفاع آمریکا: برنامه‌های فضایی ایران را زیر نظر داریم/ پمپئو: ایران برای پرتاب ماهواره نظامی پاسخگو باشد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,وزارت دفاع آمریکا
پنتاگون در اولین واکنش خود به پرتاب ماهواره نظامی ایران اعلام کرد که ایالات متحده به نظارت برنامه‌های ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، رابرت لودویگ سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص پرتاب ماهواره نظامی ایران به فضا با اشاره به اینکا ایالات متحده برنامه‌های ایران را تحت نظر دارد، گفت: با وجود اینکه تهران هنوز موشک‌های بالستیک بین‌ قاره‌ای ندارد اما تمایلش برای داشتن موازنه‌ای استراتژیک در برابر آمریکا ممکن است منجر به آغاز تولید موشک‌های بالستیک بین‌ قاره‌ای شود.

 

پمپئو: ایران برای پرتاب ماهواره نظامی پاسخگو باشد

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز چهاررشنبه در کنفرانسی خبری در واکنش به پرتاب موفیقت‌آمیز ماهواره نظامی نور به مدار گفت: از نظر من ایران باید برای این کارش پاسخگو باشد. ارگانی که از نظر آمریکا تروریستی محسوب می‌شد اقدام به پرتاب ماهواره به فضا کرده است.

 

همچنین رابرت لودویگ سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص پرتاب ماهواره نظامی ایران به فضا با اشاره به اینکه ایالات متحده برنامه‌های ایران را تحت نظر دارد، گفت: با وجود اینکه تهران هنوز موشک‌های بالستیک بین‌ قاره‌ای ندارد اما تمایلش برای داشتن موازنه‌ای استراتژیک در برابر آمریکا ممکن است منجر به آغاز تولید موشک‌های بالستیک بین‌ قاره‌ای شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------