آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

نماینده ویژه آمریکا: می‌خواهیم ایران را پای میز مذاکره بیاوریم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,الیوت آبرامز
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی شد که تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران با وجود مخالفت ۱۳ عضو شورای امنیت، در تاریخ ۱۹ سپتامبر اعمال شده‌اند.

به گزارش ایسنا، الیوت آبرامز، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در سخنانی "با ضدیهودی و حامی اول تروریسم خواندن ایران"، مدعی شد که سیاست آمریکا در خصوص ایران بر دو پایه "ممانعت از دستیابی ایران به پول به برای انجام کارهای یی‌ثبات‌کننده و "آوردن جمهوری اسلامی به پای میز مذاکره برای عقد توافقی جامع" استوار شده است.

 

وی مدعی شد که توافق با ایران باید شامل برنامه هسته‌ای، توسعه و اشاعه موشک‌های بالیستیک، حمایت از تروریسم و گروه‌هاس نیابتی و زندانیان آمریکایی شود.

 

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با طرح این ادعا که فشار حداکثری علیه ایران موفق بوده است، بیان کرد که ایالات متحده شدیدترین نظام تحریمی را علیه ایران اعمال کرده است.

 

وی بار دیگر با طرح این ادعا که تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران از ۱۹ سپتامبر اعلام شده‌اند، مدعی شد که این اقدام موجب تقویت اختیارات تحریم‌های ملی ایالات متحده برای مقابله با فعالیت‌های تسلیحاتی ایران خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------