آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نتانیاهو: مبارزه با تسلیحات ایران، مأموریت بزرگی است/ جروزالم پست: حادثه نطنز بسیار بزرگ‌تر از چیزی است که به مردم می‌گویند



نتانیاهو،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع فرماندهان موساد و نیروهای امنیتی گفت: مبارزه با تسلیحات ایران کار بزرگی است و ممکن است فرصت امروز در آینده فراهم نباشد.

به گزارش انتخاب، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع فرماندهان موساد و نیروهای امنیتی گفت: مبارزه با تسلیحات ایران کار بزرگی است و ممکن است فرصت امروز در آینده فراهم نباشد.

 

بنیامین نتانیاهو در ادامه مدعی شد: درگیری با ایران، نمایندگان آن و پروژه هسته ای آن یک کار عظیم است و وضعیت موجود امروز وضعیت فردا نیست.

 

***

 

جروزالم پست: حادثه نطنز بسیار بزرگ‌تر از چیزی است که به مردم می‌گویند

سایت دیده بان ایران نوشت: با گذشت چند ساعت از انتشار خبر حادثه در سایت هسته ای نطنز؛ رسانه های اسرائیلی درباره گمانه زنی درباره این حادثه که بهروز کمالوندی آنرا مربوط به قطعی برق دانسته است پیشگام بوده اند.

 

پس از آنکه ساعتی قبل شبکه دولتی «کان» اسرائیل روز یکشنبه، ۲۲ فروردین، خبر داد که «حادثه» در تاسیسات اتمی نطنز، کار اسرائیل و نتیجه «حمله جدید سایبری این کشور به ایران» بوده است.

 

روزنامه جروزالم‌پست هم با انتشار خبری نوشت که این اتفاق احتمالا با حمله سایبری اسرائیل رخ داده است.

 

جروزالم پست نوشت ماجرای روی داده در تاسیسات هسته‌ای نطنز «حادثه» نبوده و بسیار سنگین‌تر از آنچه که ایران به مردم می‌گوید است. 

 

این روزنامه در ادامه خبر داده است که بر اساس گزارش‌ها به نظر می‌رسد این حادثه در پی یک حمله سایبری، و احتمالا از سوی اسرائیل، صورت گرفته باشد.

 

کانال ۱۳ اسرائیل: حمله در نطنز به وسیله ماده منفجره دفن شده بود/ موساد در حادثه نطنز دست داشت

کانال ۱۳ اسرائیل مدعی شد: حمله در نطنز به‌وسیله ماده منفجره دفن شده بوده است نه حمله سایبری. 

 

بر اساس این گزارش، ایران در حال حاضر قادر به غنی سازی در این مرکز نیست و احتمال زیاد تا چند ماه آینده نمی‌تواند اورانیوم را غنی سازی کند.

 

همچنین کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع اطلاعاتی غربی اعلام کرد که موساد (سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی) در حادثه امروز تأسیسات نطنز دست داشته است.

 

بر اساس اعلام این رسانه صهیونیستی، «این حمله خساراتی به همراه داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------