آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

جان کری: هیچ‌گاه عملیات اسرائیل در سوریه را به ظریف گزارش ندادم



جان کری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور جوی مدعی شده هیچگاه عملیات رژیم صهیونیستی در سوریه را به وزیر خارجه ایران گزارش نکرده است.

به گزارش فارس، «جان کری»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور آب و هوایی یک بار دیگر مدعی شده عملیات رژیم صهیونیستی در سوریه را به «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران گزارش نکرده است.

 

«اسکات پری»، عضو کنگره آمریکا از کری پرسید: «آقای وزیر، وزیر امور خارجه ایران ادعا کرده شما با او درباره بیش از ۲۰۰ عملیات اسرائیل در سوریه صحبت کرده‌اید.»

 

او سپس پرسید: «آیا شما در دوران حضور در وزارت خارجه درباره عملیات‌های اسرائیل علیه گروه‌های مورد حمایت ایران در سوریه اطلاعاتی به ظریف دادید؟»

 

جان کری در پاسخ گفت: «به هیچ وجه [چنین کاری نکردم]. هرگز.»

 

کری در ادامه در پاسخ به سوالی درباره انگیزه ظریف از بیان این اظهارات گفت: «چیزی که درباره آن مقاله خواندم می‌گفت که او سعی می‌کرد خودش را خارج از حلقه [قدرت] نشان دهد.»

 

جان کری در ادامه گفت نمی‌تواند درباره دلیل بیان این اظهارات از سوی ظریف اظهار نظر کند. او سپس بار دیگر تأکید کرد که در این خصوص با ظریف صحبت نکرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------