آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

وال‌استریت ژورنال: آمریکا در صدد افزایش تحریم‌های موشکی و پهپادی ایران است



تحریم های آمریکا علیه ایران،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» امروز در گزارشی اعلام کرد که دولت این کشور در صدد افزایش تحریم‌های موشکی و پهپادی علیه ایران است.

به گزارش مهر، روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» امروز پنجشنبه در گزارشی اختصاصی اعلام کرد که آمریکا در حال بررسی کارزاری تحریمی به بهانه «نگرانی‌ها از توان رو به افزایش ایران در زمینه موشکی و پهپادی» است!

 

بر اساس اعلام این روزنامه، مقامات آمریکایی ادعا کردند که برنامه ریزی برای کارزار تحریمی دولت این کشور علیه توان رو به افزایش ایران در حمله به اهداف دقیق با استفاده از پهپادها و موشک های هدایت شونده است.

 

توجیه عوام فریبانه مقامات مذکور در این خصوص این است که مقام های امنیتی غربی بر این باورند که توانمندی های ایران در زمینه استفاده از پهپادها و موشک های هدایت شونده برای انجام حملات دقیق بیش از برنامه غنی سازی و برنامه های موشک بالستیک تهران برای ثبات منطقه غرب آسیا خطرناک است!

 

در ادامه این گزارش آمده است که آمریکا بعضی از بخش های برنامه موشکی ایران را در سال های گذشته تحریم کرده است؛ اما این مقامات آمریکایی بر این باورند که هدف قرار دادن شبکه های تدارکاتی ایران مانند تامین کنندگان قطعاتی که برای ساختن پهپادها و موشک های نقطه زن لازم است، به طور موثرتری می تواند در این فعالیت ها خلل ایجاد کند!

 

این در حالیست که جمهوری اسلامی ایران تا کنون بارها اعلام کرده است در خصوص برنامه دفاع موشکی خود هرگز حاضر به مذاکره نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------