آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ جهانی سوم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟

حمله اسرائیل به ایران در بامداد جمعه گذشته سبب شد تا رسانه های خبری و دولت ایالات متحده نفس راحتی بکشند از اینکه از جنگ تمام‌عیار جلوگیری شده است. به گزارش خبرآنلاین…

واکنش فرانسه به گزارش جدید آژانس اتمی درباره ایران



فرانسه،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه بدون توجه به عدول کشورش از تعهداتش در برجام ایران را به عدم همکاری با آژانس بین‌‌المللی انرژی اتمی متهم کرد.

به گزارش فارس، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه چهارشنبه شب به وقت تهران در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران تهران را به عدم همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متهم کرد.

 

به گزارش «وبگاه وزارت خارجه فرانسه» سخنگوی این وزارتخانه درباره گزارش تازه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: «نتیجه‌گیری دو گزارش منتشر شده از سوی مدیرکل  آژانس در روز سه شنبه، بار دیگر نشان دهنده عدم همکاری جدی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی و تداوم نگران کننده برنامه هسته‌ای ایران از جمله فعالیتهایی است که هیچگونه توجیه غیرنظامی معتبری در ایران ندارند. ما در حال رایزنی با شرکای خود برای پاسخ دادن به این وضعیت هستیم.»

 

«رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شامگاه سه شنبه در گزارش خود مدعی شد که فعالیت‌های آژانس در ایران به طور جدی تضعیف شده است.وی در این گزارش مدعی شده است: «من به طور فزاینده‌ای نگران هستم که مسائل مربوط به سایت‌های اعلام نشده، حل نشده باقی بماند و ایران باید آنها را هرچه سریعتر حل کند».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------