آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

گانتس: جامعه بین‌الملل جلوی ایران بایستد/ لاپید: درباره جایگزین برجام با آمریکا گفت‌وگو کردم



بنی گانتز،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با تاکید بر لزوم ایستادگی جامعه بین‌المللی در مقابل ایران، مدعی شد که این رژیم باید همیشه دو قدم از تهران جلوتر باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از اورشلیم پست، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه (۲۰ مهر) در کنفرانسی، از جامعه بین‌المللی خواست تا "در مقابل ایران بایستند".

 

وی همچنین هشدار داد که ایران با توسعه توانایی هسته‌ای، به دنبال هژمونی منطقه‌ای است و بدین دلیل این رژیم باید دو قدم جلوتر از ایران بماند.

 

گانتس گفت: آینده الان است و آینده با یک ایران هسته‌ای، آینده تاریکی می‌باشد.

 

***

 

لاپید: درباره جایگزین برجام با مشاور امنیت ملی آمریکا گفت‌وگو کردم

«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در واشنگتن با «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

لاپید در پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به این دیدار نوشت: «در نخستین دیدارم در واشنگتن با جیک سالیوان دیدار داشتم. ما درباره چند موضوع امنیتی از جمله تهدید ایران صحبت کردیم».

 

وی در ادامه نوشت: «من نگرانی اسرائیل درباره مسابقه ایران به سوی توانایی هسته‌ای و اینکه ایران در حال رسیدن به آستانه هسته‌ای است را به اشتراک گذاشتم».

 

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «ما درباره ضرورت طرح جایگزین برای توافق هسته ایران صحبت کردیم. درباره طرحم در خصوص نوار غزه – "اقتصاد برای امنیت"- و راه تقویت اتحاد میان آمریکا و اسرائیل نیز گفت‌وگو کردیم».

 

پیش از این نیز، یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرده بود که دولت جو بایدن «به مسیر دیپلماتیک» با ایران متعهد است اما اگر ضروری باشد به منظور «جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی، حاضر است راه‌های دیگر را دنبال کند».

 

چند روز پیش نیز نشستی میان «ایال حولاتا» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره برنامه هسته‌ای ایران برگزار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------