آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

پنتاگون: پهپادهای ایران مدام دقیق‌تر و مرگبارتر می‌شوند



سخنگوی پنتاگون،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
سخنگوی پنتاگون در مصاحبه‌ای از پیشرفت‌های پهپادی ایران ابراز نگرانی کرده و گفته پهپادهای ایران مدام دقیق‌تر و مرگبارتر می‌شوند.

به گزارش فارس، «جان کربی» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز چهارشنبه گفت، برنامه پهپادی ایران در حال توسعه بوده و پهپادهای ایرانی مدام دقیق‌تر و مرگبارتر می‌شوند.

 

کربی در مصاحبه با شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» مدعی شد: «در حال حاضر برنامه هسته‌ای ایران را داریم و هیچ مشکلی در خاورمیانه نیست که با ایران دارای سلاح اتمی راحت‌تر حل شود».

 

سخنگوی پنتاگون بدون اشاره به خروج یک‌جانبه آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران گفت: «مذاکرات در حال انجام هستند تا آن‌ها را به برجام برگردانیم که در دوره رئیس جمهور [باراک] اوباما حاصل شد. این مذاکرات در حال حاضر دشوار هستند و نمی‌دانیم به کجا ختم می‌شود».

 

او در ادامه ادعاهای خود گفت: «جدا از جاه‌طلبی‌های هسته‌ای، آن‌ها در حال انجام فعالیت‌های مخرب در منطقه هستند. آن‌ها در حال توسعه برنامه پیچیده موشک‌های بالستیک هستند و از گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه و دیگر نقاط منطقه حمایت می‌کنند».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------