هیئت مذاکرهکننده ایران عازم عمان شد
- مجموعه: اخبار سیاست خارجی
- تاریخ انتشار : دوشنبه, ۰۱ تیر ۱۴۰۵ ۱۹:۴۱

هیئت مذاکرهکننده ایران دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.
به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس ایران در سفر به عمان با «هیثم بن طارق» سلطان عمان دیدار و در خصوص ارتقای همکاریهای دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفتوگو خواهد کرد.
در این سفر سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران، رئیس هیئت مذاکرهکننده این کشور را همراهی میکند.










