آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

گروسی: اوایل آوریل در ایران نشست فنی برگزار می کنیم/ واشنگتن: ایران فرصت دیگری برای همکاری با آژانس اتمی دارد



مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی,اخبار امروز,اخبار جدید
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که این آژانس قصد دارد اوایل ماه آوریل در ایران نشست فنی برگزار کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست خبری گفت: ما روند تجزیه و تحلیل هدفمند اوضاع را با نشست فنی که اوایل ماه آوریل در ایران برگزار خواهد شد، آغاز خواهیم کرد؛ جلسه ای که امیدوارم نشست‌های فنی و سیاسی دیگر در پی داشته باشد. لازم است فرایند را آغاز کنیم.

 

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی ابراز امیدواری کرد که بررسی مسائل حل نشده از حدود "نامه نگاری و پیام" فراتر برود و طرفین به درک و تفاهم برسند.

 

رافائل گروسی همچنین در خصوص اینکه روابط ایران و آژانس صرفا فنی است، تاکید کرد: ما کانال های فنی را یاز می کنیم. این چیزی است که ما می‌توانیم انجام دهیم. ما در سطوح سیاسی نیستیم بلکه راه حل های فنی ارائه می دهیم.

 

 واشنگتن: ایران فرصت دیگری برای همکاری با آژانس اتمی دارد

 هیات ایالات متحده در جلسه شورای حکام تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران فرصت مجددی برای همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دارد.

 

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، هیات آمریکا در جلسه شورای حکام روز پنج‌شنبه در بیانیه‌ای اظهار کرد: در حال حاضر فرصت دیگری توسط مدیرکل آژانس داده شده تا ایران همکاری‌های لازم را پیش از جلسه آتی شورای حکام ارائه دهد.

 

در ادامه بیانیه آمده است: ایالات متحده همانند دیگر طرفین دیدگاه‌های خود درخصوص گام‌های آتی شورای حکام را مطابق با اینکه ایا ایران از فرصت پیش رویش برای ارائه پاسخ معتبر به نگرانی‌های آژانس اتمی استفاده خواهد کرد یا نه می‌سنجد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------