آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

اعتراض اروپا به توئیت‌های ترامپ: از دامن‌زدن به تنش خودداری کنید



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,توئیت‌های ترامپ
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک: پس از لفاظی ترامپ علیه ایران در یک پیام توئیتری، کمیسیون اروپا خواستار توقف اقدامات تحریک‌آمیز و تشدید تنش‌ها در خاورمیانه شد.

پس از لفاظی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، علیه ایران در یک پیام توئیتری، کمیسیون اروپا خواستار توقف اقدامات تحریک‌آمیز شد.

 

مایا کوچیانچیک، سخنگوی مسئول سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا،  روز (دوشنبه) در جریان یک نشست خبری ضمن هشدار درباره پیامدهای تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه، گفت: درباره توئیت خاصی اظهارنظر نمی‌کنم، اما با در نظر گرفتن شرایط کلی، منطقه به عوامل ثبات زدای بیشتری نیاز ندارد. این مسئله‌ای است که ما بارها به آن اشاره کرده ایم. باید از هرگونه اقدام تحریک آمیز اجتناب و همه تلاش‌ها برای کاهش تنش‌ها به کار گرفته شود.

 

در ادامه این گزارش آمده است اظهارات کوچیانچیک پس از آن بیان می‌شود که ترامپ در توئیتی خطاب به ایران نوشت: «اگر ایران می‌خواهد بجنگند این رسما پایان کارش خواهد بود؛ هرگز دوباره آمریکا را تهدید نکنید».

 

 خبرآنلاین 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------