آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

معاون رئیس‌جمهور آمریکا از ترور سردار سلیمانی دفاع کرد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,معاون رئیس‌جمهور آمریکا
معاون رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای بار دیگر از ترور سردار «قاسم سلیمانی» دفاع کرد و مدعی شد که اکنون آمریکایی‌ها در امنیت بیشتری به سر می‌برند.

به گزارش فارس، «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای که بامداد پنج‌شنبه منتشر شد، بار دیگر به دفاع از ترور سردار «قاسم سلیمانی» پرداخت. 

 

وی که با شبکه «سی‌بی‌اس» گفت‌وگو می‌کرد، تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای صدور دستور ترور سردار سلیمانی را تصمیم صحیح خواند و مدعی شد که «اکنون مردم آمریکا در امنیت بیشتری به سر می‌برند.»

 

او سپس سردار سلیمانی و ایران را به گسترش تروریسم در منطقه غرب آسیا متهم کرد و در پاسخ به این سؤال که آیا کاخ سفید به دنبال تغییر نظام سیاسی ایران است، گفت: «ما به دنبال تغییر رژیم نیستیم، ما به دنبال تغییر رفتار این رژیم هستیم.»

 

وی با بیان اینکه آمریکا برای ادامه مقابله با ایران آماده است، گفت واشنگتن با اقدامات اخیر خود پیامی روشن برای ایران صادر کرده است.

 

پنس در پاسخ به سؤالی در مورد پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران به ترور سردار سلیمانی، مانند ترامپ مدعی شد که در این حمله نظامیان آمریکایی «به لطف حرفه‌ای‌گری» ارتش آمریکا، آسیب ندیده‌اند و این برای دولت آمریکا مایه خرسندی است. 

 

او افزود: «مردم آمریکا امشب می‌توانند راحت‌تر بخوابند.»

 

معاون رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که «اطلاعات دلگرم‌کننده‌ای» وجود دارد که ایران از متحدان خود در عراق خواسته است که از میزان تنش‌ها بکاهند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------