آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

تیراندازی گارد عربستان به صیادان استان بوشهر/ کسی آسیب ندید



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
مدیر روابط عمومی اداره کل شیلات بوشهر با اشاره به تیراندازی گارد ساحلی عربستان به صیادان بوشهری، گفت: صیادان وارد لنگرگاه بندر رستمی شده اند ضمن اینکه آسیبی نیز به آنها وارد نشده است. 

اردشیر یاراحمدی در گفت‌وگو با مهر در خصوص جزئیات این حادثه اظهار داشت: صیادان بندر رستمی روز یکشنبه هفته گذشته (یکم تیرماه) با مجوز صید ۱۰ روزه از بندر رستمی شهرستان تنگستان راهی دریا شدند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به ضعف صیدگاه‌های استان بیشتر صیادان برای ماهیگیری مجبور هستند مسیرهای طولانی را طی کنند تا به صیدگاه مناسب برسند.

 

یاراحمدی اضافه کرد: در برخی موارد به دلیل جریان شدید آب ممکن است صیادان به‌اشتباه به سمت آب‌های مرزی کشورهای همسایه کشیده شوند که این امر همواره آنان را با مشکلاتی روبرو کرده است.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: تورهای صیادی این شناور صیادی نیز که در آب‌های داخلی پهن‌شده بود به دلیل جریان شدید و با جزر دریا به سمت آب‌های مرزی کشور عربستان سعودی حرکت کرده و صیادان برای جمع‌آوری آن‌ها به‌ناچار به سمت مرز آبی مشترک ایران با کشور عربستان رفته بودند که نیروهای گارد ساحلی این کشور نیز با مشاهده آن‌ها اقدام به تیراندازی کرده بودند.

 

وی بیان کرد: در جریان تیراندازی گارد ساحلی کشور عربستان به سمت این شناور صیادی استان بوشهر که روز چهارشنبه هفته گذشته (چهارم تیرماه) رخ داد به سرنشینان این شناور صیادی آسیبی نرسید و آن‌ها روز پنجشنبه هفته گذشته (پنجم تیرماه جاری) به سلامت به آب‌های سرزمین ایران بازگشتند.

 

یاراحمدی اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی صبح امروز شناور حامل صیادان بندر رستمی شهرستان تنگستان وارد لنگرگاه این بندر شده و همگی سرنشینان این شناور سالم و هیچ‌کدام زخمی نشده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------