آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

در صورت پیروزی در انتخابات، بلافاصله با ایران به توافق می‌رسم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,رئیس‌جمهوری آمریکا
رئیس‌جمهوری آمریکا بار دیگر گفت که در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو، بلافاصله با ایران به توافق خواهد رسید. 

به گزارش ایلنا ، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا بار دیگر گفت که در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو با ایران به توافق خواهد رسید.

 

ترامپ که در ایالت ویسکانسین صحبت می‌کرد، گفت که چنانچه «جو بایدن» رقیب دموکرات وی در انتخابات پیروز شود، ایرانی‌ها برای به دست آوردن توافقی بهتر از توافق دوران اوباما، به واشنگتن فشار خواهند آورد.

 

وی همچنین بار دیگر از اقدام یک‌جانبه این کشور در خصوص خروج از برجام دفاع کرده و آن را ضروری خواند.

 

ترامپ در گفت‌وگو با فاکس نیوز، برجام را توافقی «اسف‌بار» خواند و گفت که باید از این توافق که «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و «جو بایدن» معاون وی امضا کرده بود، بیرون می‌آمد.

 

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: «در این توافق ۱۵۰ میلیارد دلار، از جمله یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار پول نقد، به آن‌ها دادند که این بدترین معامله بود».

 

رئیس‌جمهوری آمریکا بار دیگر از اقدام وحشیانه این کشور در به شهادت رساندن سردار «قاسم سلیمانی» دفاع کرده و طی یاوه‌گویی‌های مدعی شد که پس از آن، تغییر جریان در منطقه آغاز شد. 

 

وی بار دیگر توافق امارات و رژیم صهیونیستی را تاریخی خواند و گفت که پس از آن تقریبا همه کشورهای دیگر منطقه مشتاقانه تماس می‌گیرند و برای امضای توافق‌های مشابه، ابراز تمایل می‌کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------