آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

واکنش دولت ترامپ به سخنرانی روحانی در مجمع سازمان ملل



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , ترامپ
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل اتهاماتی را علیه کشورمان مطرح کرد و حمایت ایران از گروه های مقاومت در منطقه را حمایت از تروریسم توصیف کرد. 

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به سخنان ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور ایران در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل واکنش نشان داد.

 

«مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا طی رشته پیامی در توئیتر به سخنرانی «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران واکنش نشان داد.

 

وی در این پیام توئیتری با اشاره به سخنان روحانی درباره حمایت ایران از صلح و مبارزه با تروریسم، حمایت ایران از گروه های مقاومت در منطقه را حمایت از تروریسم توصیف کرد.

 

اورتاگوس در ادامه این پیام به بخشی از سخنان رئیس جمهور ایران اشاره کرد که طی آن گفته بود دوران سیطره و هژمونی به پایان رسیده است و گفت «اگر این دوران به پایان رسیده چرا ایران نیروها و گروه هایش را از عراق خارج نمیکند و تلاش برای سیطره بر لبنان از طریق حزب الله را متوقف نمیکند.»

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------