آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

تهدید به حمله به ساختمان کنگره آمریکا در پاسخ به شهادت سردار سلیمانی



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی, کنگره آمریکا
مقامات امنیتی آمریکا از دریافت یک پیام تهدید آمیز درباره حمله به ساختمان کنگره در راستای انتقام شهادت سردار سلیمانی خبر دادند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی بی اس، در سیستم‌های رادیویی کنترل کننده ترافیک هوایی آمریکا یک پیام تهدید کننده درباره حمله به ساختمان کنگره در انتقام شهادت سردار قاسم سلیمانی منتشر شد.

 

بر این اساس، منابع آگاه اعلام کردند یک پیام تهدید آمیز در سیستم‌های رادیویی مرتبط با ترافیک هوایی در نیویورک دریافت شده است که مدعی اصابت یک هواپیما به ساختمان کنگره در روز چهارشنبه خواهد بود. این پیام تهدید آمیز این حمله را در پاسخ به شهادت سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس اعلام می‌کند.

 

روز چهارشنبه قرار است نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی بایدن از سوی کنگره به تصویب برسد. از همین رو، تمامی نمایندگان و سناتور‌های آمریکایی در کنگره حاضر خواهند بود.

 

مقامات امنیتی آمریکا می‌گویند این پیام تهدید امیز با نفوذ به سیگنال‌های کنترل پرواز صورت گرفته است. مقامات پنتاگون از تهدیدات صورت گرفته آگاهی یافته اند و تحقیقات در این زمینه در حال انجام است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------