آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

آمریکا: دیپلماسی باید بخشی از پاسخ به حل مسأله هسته‌ای ایران باشد/ واشنگتن به تلاش برای ممانعت از فروش سلاح به ایران ادامه می‌دهد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , مشاور امنیت ملی کاخ سفید
مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به موافقت این کشور با دعوت اتحادیه اروپا بمنظور آغاز بحث‌ها درباره ایران، گفت: باید بتوانیم برای حل مشکلات با ایران از طریق دیپلماسی پشت یک میز بنشینیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه الجزیره، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید طی اظهاراتی در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان، گفت: مهمترین مساله در رابطه با رفع مشکلات با ایران این است که بتوانیم برای دستیابی به یک راه حل مناسب پشت یک میز بنشینیم.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دیپلماسی باید بخشی از تلاش‌ها برای حل این مشکلات باشد، ادامه داد: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواستار این امر شده است تا موافقت خود را با دعوت اتحادیه اروپا برای آغاز مباحث پیرامون ایران اعلام کنیم.

 

سالیوان همچنین ضمن ابراز نگرانی از تصمیم ایران برای کاهش همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: آژانس در تلاش است تا از این موضوع که برنامه هسته‌ای ایران حول اهداف تسلیحاتی نمی‌چرخد، اطمینان حاصل کند.

 

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در پایان ضمن  ابراز امیدواری از تشکیل یک جلسه در این راستا گفت: دستیابی به یک راه حل دیپلماتیک دور از انتظار نبوده و امکانپذیر است.

 

ساعاتی پیش جنیفر ساکی سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده بود که واشنگتن پیشنهاد کشورهای اروپایی برای میانجیگری در گفت‌وگوها با ایران را پذیرفته است و طرحی برای لغو تحریم های ایران پیش از گفت‌وگو با اروپا در مورد برنامه هسته ای آن وجود ندارد.

 

از سوی دیگر سازمان ملل نیز اعلام کرده است که، از همه اقدامات برای حفظ برجام استقبال می‌کند. 

 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:واشنگتن به تلاش برای ممانعت از فروش سلاح به ایران ادامه می‌دهد

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور به کار خود برای ممانعت از فروش سلاح توسط کشورهای ثالث به ایران ادامه خواهد داد. 

 

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور به کار خود برای ممانعت از فروش سلاح توسط کشورهای ثالث به ایران ادامه خواهد داد.

 

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که ایالات متحده به فعالیت‌های خود برای جلوگیری از فروش سلاح کشورهای ثالث به ایران ادامه خواهد داد.

 

پرایس در نشست خبری خود گفت که صرف نظر از ساختار تحریم‌های سازمان ملل متحد علیه ایران، همچنان از قدرت خود برای ترغیب سایر کشورها برای عدم تأمین سلاح برای ایران استفاده خواهیم کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------