آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

چین: شرایط توافق هسته‌ای در حال تغییر است/انتقاد روسیه از سیاست فشار حداکثری علیه ایران



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,توافق هسته‌ای
.وزارت خارجه چین بر لغو تحریم‌ها علیه ایران تاکید کرد‌. 

 به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، وزارت امورخارجه چین پس از گفت‌وگوی تلفنی معاون وزیر امورخارجه ایران و معاون وزیر خارجه چین بیانیه‌ای منتشر کرد.

 

در این بیانیه آمده است: شرایط توافق هسته‌ای در حال تغییر است؛ اکنون فرصت‌ها و تهدیدهایی در مورد برجام وجود دارد. بازگشت ایالات متحده به برجام و رفع تحریم علیه ایران، راه حل عبور از شرایط فعلی است‌. اکنون باید از راه‌حل‌های سیاسی و دیپلماتیک برای حل بحران و حفظ ثبات در منطقه استفاده شود‌.

 

اولیانوف: همه می‌دانند سیاست فشار حداکثری علیه ایران موفقیت آمیز نبود

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پیامی توییتری از اظهارات یک مقام پیشین شورای امنیت ملی آمریکا درباره روابط روسیه و ایران انتقاد کرد.

 

به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در واکنش به ادعای ریچارد گلدبرگ عضو بنیاد دفاع از دموکراسی مبنی بر این که روسیه اطلاعاتی نادرست را راجع به ایران منتشر می کند و بسیاری در واشنگتن پذیرای آن هستند، در صفحه توییترش نوشت: اقدامات تبلیغاتی باید خلاقانه تر بوده و بر اساس واقعیت ها باشند تا موفقیت آمیز باشند. آیا واقعا کسی می تواند ادعا کند که سیاست فشار حداکثری آمریکا(علیه ایران) موفقیت آمیز بود؟ هیچ کس. البته جز کسانی که برای قرار دادن آمریکا در موقعیتی سخت در ارتباط با مکانیسم ماشه تردید نکردند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------