آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نتانیاهو: هر روز برای ممانعت از حضور ایران در مرز اسرائیل تلاش می‌کنیم؛ بخشی از این تلاش در نتیجه روابط با روسیه انجام می‌گیرد



  نتانیاهو,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
نخست‌وزیر اسرائیل که برای چهارمین بار سفرش به امارات عربی متحده لغو شده است، می‌گوید که به‌زودی به این کشور سفر خواهد کرد. 

 به گزارش  فارس ؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنج‌شنبه) با اشاره به اینکه سفرش به ابوظبی همچنان به قوت خود باقی است، گفت که به‌زودی به امارات عربی متحده می‌رود.

 

نتانیاهو در مصاحبه با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به زمان سفرش به ابوظبی اشاره‌ای نکرد و در عین حال گفت که خودداری امارات از استقبال از او صحت ندارد.

 

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز همچنین گزارش کرد که احتمالا سفر نتانیاهو به امارات پیش از انتخابات این رژیم در ۲۳ ماه جاری (۳ فروردین) انجام نخواهد شد.

 

نتانیاهو همچنین گفت که چهار کشور در آستانه امضای توافق سازش با اسرائیل هستند. وی در عین حال از پاسخ به سوالی درباره روابط احتمالی با عربستان سعودی طفره رفت.

 

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، نتانیاهو در خصوص ممانعت از سفر وزرای اسرائیلی از جمله «گابی اشکنازی» وزیر خارجه این رژیم به امارات گفت: «احتمال دارد اشکنازی بزودی وارد امارات شود یا اینکه فرد دیگری به جای او به این سفر برود.»

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین سفر «یوسی کوهن» رئیس موساد به امارات به منظور اعمال فشار بر این کشور جهت میزبانی از او را رد کرد و گفت: «مأموریت کوهن بسیار حائز اهمیت است و من هرگز نمی‌گویم که او را کجا اعزام می‌کنم.»

 

وی در آستانه انتخابات مخالفان خود را مورد هجمه قرار داده و تأکید کرد که هرگز تمایلی ندارد با فرد دیگری به صورت دوره‌ای نخست‌وزیر شود.

 

او درباره ایران و سوریه نیز گفت که «ما هر روز برای ممانعت ایران از حضور (در مرز فلسطین اشغالی) تلاش می‌کنیم و ما آزادی عمل کامل در این خصوص داریم و بخشی از آن نیز در نتیجه روابط با روسیه انجام می‌گیرد.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------