آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

گانتس: باید همکاری با آمریکا برای ممانعت از تبدیل ایران به قدرت هسته‌ای ادامه یابد



گانتس ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر ضرورت تداوم همکاری این رژیم با آمریکا برای ممانعت از آنچه که ''تلاش ایران برای دستیابی سلاح هسته‌ای'' خواند، تاکید کرد.

به  گزارش ایسنا به نقل از صدی البلد، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با نماینده جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دیدار کرد.

 

بنی گانتس در این دیدار بر ضرورت تداوم همکاری رژیم صهیونیستی با واشنگتن برای ممانعت از دست یابی ایران به سلاح هسته ای تاکید کرد.

 

پیش از این یائیر لاپید رئیس حزب یش عتید[آینده ای هست] که در پی پیروزی دولت ائتلافی او و نفتالی بنت به عنوان وزیر امور خارجه منصوب شده است، در گفت و گو با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره توافق هسته ای گفت: ما باید به سرعت باهم برای امکان بازگشت به توافق هسته ای ایران آماده شویم.

 

لاپید ادامه داد: اسرائیل به هر طریقی از امکان دستیابی ایران به یک سلاح هسته ای جلوگیری خواهد کرد. 

 

نگرانی رژیم صهیونیستی از بازگشت دولت آمریکا به توافق هسته ای در حالی مطرح می شود که مذاکرات در زمینه احیای توافق هسته‌ای میان هیئت های دیپلماتیک اعضای اصلی توافق هسته ای در وین در جریان است. 

 

آمریکا و ایران مذاکرات مستقیم یا غیرمستقیمی نداشته‌اند و نمایندگان دولت آمریکا با نمایندگان سایر اعضای برجام در این زمینه در وین رایزنی می کنند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------