آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!

وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد این کشور به حفظ امنیت اسرائیل و همچنین کاهش تنش در منطقه پایبند است. به گزارش خبرآنلاین آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: ما در گروه هفت…

اتحادیه اروپا: باید توافق هسته‌ای را در مسیر گذشته‌اش قرار دهیم | روسیه: موضوع نیروگاه اتمی بوشهر تاثیری بر مذاکرات وین ندارد



اتحادیه اروپا ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا بر نقش روسیه در روند احیای برجام تاکید کرد. 

 به گزارش ایلنا به نقل از از پایگاه اینترنتی اتحادیه اروپا، جوزپ بوررل مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا با تاکید بر نقش روسیه در روند احیای برجام گفت: روسیه عضوی از توافق برجام است و بازیگر مهمی در عرصه جهانی  محسوب می‌شود، ما باید برجام را احیا کنیم و آن را در مسیر گذشته‌اش قرار دهیم.

 

اولیانوف: موضوع نیروگاه اتمی بوشهر تاثیری بر مذاکرات وین ندارد 

نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی گفت که موضوع نیروگاه اتمی بوشهر و اختلافات احتمالی ایران و رسیه بر سر این مسئله، ارتباطی با مذاکرات وین ندارد.

 

اتحادیه اروپا ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین امروز (سه شنبه) در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک اظهار داشت: اختلافات احتمالی روسیه و ایران در نیروگاه هسته ای بوشهر نمی تواند بر روند مذاکرات درخصوص احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) که هم اکنون در وین در جریان است، تأثیر بگذارد.

 

اولیانوف در ادامه تصریح کرد: چنین گمانه زنی هایی واقعیت ندارند. اگر مشکلی در روابط بین نهادهای اقتصادی به وجود آید، این نمی تواند بر روند مذاکرات وین بر سر احیای برجام تأثیر بگذارد.

 

پیش از این برخی رسانه ها ادعا کرده بودند که تهران و مسکو در نیروگاه هسته ای بوشهر در رابطه با مسائل مالی اختلاف نظر دارند که گفته می شود، می تواند بر روند مذاکرات وین تأثیرگذار باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------