آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب…

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: دور جدید مذاکرات باید روی «موضوعات اندک» باقی‌مانده از دور ششم متمرکز شود



 ند پرایس,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به برخی گزارش‌ها درباره اعلام آمادگی ایران برای ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای، گفت که دور جدید مذاکرات باید روی «موضوعات اندک» باقی‌مانده از دور ششم متمرکز شود. 

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به برخی گزارش‌ها درباره اعلام آمادگی ایران برای ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای، گفت که دور جدید مذاکرات باید روی «موضوعات اندک» باقی‌مانده از دور ششم متمرکز شود.

 

وی افزود که طرف آمریکایی آماده بازگشت به وین بوده و معتقد است که دستیابی سریع به تفاهم و اجرای آن در مورد بازگشت به دوجانبه به تعهدات برجامی، امکان‌پذیر است.

 

ند پرایس بدون اشاره به بدعهدی‌های کشورش در قبال برجام، طی مواضعی بی‌اساس، ایران را به دست زدن به «اقدام‌های تحریک‌آمیز هسته‌ای» متهم کرده و گفت که با توجه به اقدام‌های ایران، پنجره دستیابی به توافق برای همیشه باز نخواهد ماند و بنابراین امیدواریم که آنها به سرعت و با حسن نیت به وین بیایند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------