آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

آغاز تور اروپایی امیر قطر پس از سفر به تهران / بررسی مذاکرات احیای برجام در دستور کار



 امیر قطر,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
تور اروپایی امیر قطر شامل کشورهایی همچون اسپانیا، آلمان، انگلیس، فرانسه و همچنین سوئیس است و قصد دارد در همایش اقتصادی "داووس" شرکت کند که طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد. رسانه‌های غربی پیش بینی کرده‌اند که امیر قطر در جریان این سفرها تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای منعقد شده در سال ۲۰۱۵ بین ایران، آمریکا، چین، روسیه، فرانسه، انگلیس و آلمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. 

به گزارش خبرگزاری آناتولی، دفتر پادشاهی قطر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، قرار است تمیم بن حمد آل ثانی، امیر این کشور در جریان تور اروپایی خود با رهبران این کشورها و مسئولان برجسته آنها در خصوص راه‌های لازم برای تقویت روابط و همکاری دوجانبه گفت‌وگو کند.

 

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، امیر قطر همچنین شماری از تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی مهم را مورد بررسی قرار خواهد داد.

 

در این بیانیه آمده است، تور اروپایی آل ثانی شامل کشورهایی همچون اسپانیا، آلمان، انگلیس، فرانسه و همچنین سوئیس است و قصد دارد در همایش اقتصادی "داووس" شرکت کند که طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد.

 

دفتر پادشاهی قطر به اینکه تور اروپایی امیر این کشور تا چه زمانی طول خواهد کشید، اشاره‌ای نکرد و این تور پس از سفر وی به ایران و ترکیه در دوره اخیر آغاز شده است.

 

رسانه‌های غربی پیش بینی کرده‌اند که امیر قطر در جریان این سفرها تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای منعقد شده در سال ۲۰۱۵ بین ایران، آمریکا، چین، روسیه، فرانسه، انگلیس و آلمان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

 انتخاب 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------