آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

مسمومیت ۲۴ مهمان عروسی در مشگین‌شهر



مسمومیت در مشگین‌شهر،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی مشگین شهر گفت: مهمانان عروسی در یکی از تالارهای شهرستان مشگین‌شهر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.

جواد اسدالهی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: روز جمعه 14 بهمن ماه 1401، طی تماس تلفنی و گزارشی با عنوان بدحالی تعدادی از مهمانان عروسی در یکی از تالار های شهر، سریعا یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و با مشاهده علائم مشخص شد مهمانان این تالار دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده‌اند که با هوشیاری پرسنل اورژانس 115 اقدمات اولیه درمانی در محل حادثه انجام و با اعزام دومین آمبولانس مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

 

وی افزود: در این حادثه مهمانان حاضر در تالار عروسی در اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن دچار سردرد، سرگیجه و تهوع شده بودند که با حضور بموقع پرسنل اورژانس 8 نفر به بیمارستان ولی عصر اعزام شدند و 16 نفر دیگر نیز شخصاً به بیمارستان مراجعه کردند.

 

اسدالهی بیان کرد: هیچ کدام از مصدومان این حادثه بدحال نبوده و جهت دریافت درمانهای تکمیلی لازم به بیمارستان منتقل و بعد از دریافت خدمات درمانی با حال مساعد ترخیص شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------