تصادف در فارس 3 کشته و 11 مجروح برجای گذاشت



اخبار,اخبار حوادث,تصادف در فارس
براساس اعلام پلیس راه استان فارس، وقوع 2 فقره حادثه رانندگی در دو محور مختلف این استان منجر به کشته شدن 3 نفر و مصدومیت 11 نفر دیگر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، رئیس پلیس راه جنوب این استان در توضیح یکی از حوادث رانندگی گفت: روز شنبه 27 مهر در محور "اوز" به "خنج" سه خودروی سواری شامل یک دستگاه پژو پارس و دو دستگاه پژو 405 با هم برخورد کرده و براثر آن 2 نفر کشته و هفت نفر مصدوم شدند.

 

سرهنگ حمدالله هوشمندی گفت: مأموران اعزامی به محل حادثه مشاهده کردند در این حادثه 2 دستگاه 405 با 4 سرنشین با یک سواری پژو پارس با 5 سرنشین به شدت برخورد کرده‌ است.

 

هوشمندی با بیان اینکه در این حادثه هر 2 راننده پژو 405 فوت کردند، گفت: هر 7 سرنشین دیگر خودروها مصدوم و به بیمارستان منتقل و 6 نفر از آنها به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان علت وقوع این سانحه رانندگی را رعایت نکردن فاصله عرضی از جانب راننده یکی از خودروهای 405 اعلام کردند، از رانندگان خواست که با رعایت کردن قوانین رانندگی، سفری ایمن را برای خود و شهروندان به ارمغان بیاورند.

 

واژگونی پژو پارس با یک کشته و 4 مجروح

 

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر واژگونی یک پژو پارس در محور روستایی "قربانلک" شهرستان مرودشت، یک نفر کشته و 4 نفر مجروح شدند.

 

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی اعلام کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور روستایی "قربانلک" شهرستان مرودشت به مأموران اعلام شد.

 

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شده و مشاهده کردند یک پژو پارس با 5 سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن یکی از سرنشینان فوت و 4 نفر دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

 

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس بیان کرد: کارشناسان عدم توجه به جلو راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------