مدیران کانال هنجارشکن در ایلام دستگیر شدند



اخبار,اخبار حوادث
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام(فتا) گفت: مدیران و گردانندگان کانال تلگرامی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی تعدادی از شهروندان در استان کرده بودند با هوشیاری پلیس فتا بازداشت شدند.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس،‌ سرهنگ علی جمالی شامگاه شنبه اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام، مدیران و گردانندگان کانال تلگرامی که در سطح استان ایلام با عنوان شاخ شکن اقدام به تهیه و انتشار تصاویر خصوصی برخی از شهروندان می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 

وی افزود: مدیران و گردانندگان کانال تلگرامی معروف به شاخ شکن اقدام به انتشار تصاویر جوانان و نوجوانان دختر و پسر ایلامی می کردند و با الفاظ رکیک و مستهجن آنها را مورد هتک حرمت کلامی و  ناسزا قرار می دادند که امروز با دستگیری آنها توسط پلیس فتا این کانال مسدود شد.

 

جمالی یادآور شد: کسانی که علیه گردانندگان کانال های ضد اجتماعی شاخ شکن شکایت دارند به پلیس فتا ایلام به آدرس بلوار آیت الله شهید بهشتی (ره) - جنب ستاد فرماندهی انتظامی استان مراجعه کنند. 

 

وی تاکید کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی و با به کارگیری کارشناسان فنی و متخصص و تعامل مطلوب با مقامات قضائی برابر قانون با افرادی که امنیت کاربران را در فضای مجازی به مخاطره انداخته و یا هتک حیثیت می کنند، برخورد قاطع خواهد کرد. 

 

کشف ۷۲ طاقه پارچه قاچاق در ایلام 

 

رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به اقدام به موقع ماموران گشت پلیس راه استان در متوقف کردن یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ گفت: در این راستا ۷۲ طاقه پارچه قاچاق کشف شد. 

 

سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: ارزش ریالی کالای کشف شده توسط کارشناسان بیش از ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

وی قاچاق کالا را موجب بیماری اقتصاد جامعه دانست و از مردم خواست در این راه با نیروی انتظامی همکاری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------