آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دزدی از زن سابق با شیرینی مسموم



اخبار,اخبار حوادث
مردی برای آشتی با همسرچهارمش که یک سال پیش از او جدا شده بود، ‌شیرینی خرید و به خانه او رفت. همه اینها نقشه بود تا مرد دست به سرقت از خانه همسر سابقش بزند.

به گزارش همشهری، ‌صبح دیروز زنی به اداره پلیس رفت و گفت همسرسابقش به خانه‌اش دستبرد زده و اموالش را سرقت کرده است. او در توضیح ماجرای زندگی‌اش گفت: شوهراولم مرد بدی نبود اما عمرش کوتاه بود. با او 20سال پیش ازدواج کردم و صاحب پسری شدم. شوهرم صاحب یک حمام بود که بعد از مرگش ناچار شدم حمام را بفروشم. دلیلش بیماری پسرم بود. او مریض شده و برای درمانش نیاز به پول داشتم. پس از آنکه بهبود یافت از پیش من رفت. پیش دوستانش رفت و دیگر حاضر نبود با من زندگی کند. 

 

پس از رفتن پسرم خیلی تنها شدم و روزهای بدی را می‌گذراندم تا اینکه یکی از دوستانم پیشنهاد داد مجددا ازدواج کنم. وی ادامه داد: او مردی به نام رحیم را به من معرفی کرد و گفت قصد ازدواج دارد. 

 

رحیم پیش از این 3بار ازدواج کرده بودم اما همسراولش فوت شده و 2همسر بعدی‌اش را طلاق داده بود. به خیال اینکه مرد خوبی است به عقد او در آمدم اما ازدواج با رحیم بزرگ‌ترین اشتباه زندگی من بود چرا که بعد از عقد متوجه شدم او معتاد به مشروبات الکلی است. برسر این موضوع مدام باهم درگیری داشتیم تا اینکه قرار گذاشتیم او بیرون از خانه مشروب مصرف کند اما خبر نداشتم که بلایی بدتر از این قرار است سرم بیاید چرا که شوهرم معتاد به شیشه هم شد و اگر اعتراض می‌کردم کتکم می‌زد. 

 

وی ادامه داد: او برای تامین هزینه‌های مواد‌مخدر وسایل خانه را می‌فروخت تا اینکه دیگر نتوانستم تحمل کنم و از او طلاق گرفتم. پس از جدایی متوجه شدم رحیم به زندان افتاده است تا اینکه 23روز پیش آزاد شد و به سراغم آمد. او یک جعبه شیرینی خریده بود و می‌گفت قصد آشتی دارد. وقتی شیرینی را خوردم بیهوش شدم و زمانی که به هوش آمدم متوجه شدم که همسر سابقم تمام وسایل خانه به همراه 3میلیون تومان پول نقد و طلاهایم را سرقت کرده است.

 

با این شکایت پرونده‌ای تشکیل شده و گروهی از مأموران با دستور قریب احمدزاده، بازپرس شعبه سوم دادسرای ویژه سرقت تحقیقات خود را برای دستگیری سارق فراری آغاز کرده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------