هر 8 ساعت یک نفر در جاده‌های استان اصفهان جان خود را از دست می‌دهد



اخبار,اخبار حوادث,تصادف در اصفهان
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان این که سال گذشته مجموعاً ۱۰۵۰ نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست داند، گفت: به طور میانگین حدوداً هر ۸ ساعت یک نفر جان خود را در این حوادث از دست می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، علی سلیمان‌پور اصفهان در رابطه با تلفات حوادث ترافیکی در استان اصفهان در  سال ۹۸ اظهار کرد: سال گذشته مجموعاً ۱۰۵۰ نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست داده‌ بودند که به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شده‌اند، از این بین ۲۴۹ نفر خانم و ۸۰۱ نفر نیز آقا بوده‌اند. 

 

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷.۸ درصد کاهش داشته است، افزود: سال قبل ۱۱۳۰ نفر در حوادث ترافیکی فوت کرده بودند. 

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بیش‌ترین تلفات حوادث ترافیکی با ۶۱۸ نفر در جاده‌های برون‌شهری، ۳۵۶ نفر در مسیرهای درون‌شهری و ۷۶ نفر هم سایر گزارش شده است، مصدومان این حوادث هم ۲۷ هزار و ۱۹۴ نفر بودند که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود یک درصد کاهش داشته است. 

 

سلیمان‌پور با اشاره به روند کاهشی تلفات حوادث جاده‌ای در استان اصفهان خاطرنشان کرد: به طور میانگین حدوداً هر ۸ ساعت یک نفر جان خود را در این حوادث از دست می‌دهد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------