کینه قدیمی در شب قدر زنده شد و ۲ نفر را به قتل رساند



قتل در ملایر،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
فرمانده انتظامی ملایر درباره یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای ملایر، بر اثر اصابت گلوله سه نفر زخمی شدند که ۲ نفر آنها به قتل رسیدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «محمدباقر سلگی» شامگاه دوشنبه در این باره اظهار داشت: در پی وصول گزارشی از مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای ملایر، بلافاصله پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، ماموران کلانتری ۱۱، پلیس آگاهی و یگان امداد در صحنه حاضر شدند.

 

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده می‌کنند که بر اثر درگیری با سلاح بین چند نفر، تعداد سه نفر بر اثر اصابت گلوله زخمی و به بیمارستان انتقال یافتند.

 

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: یکی از مصدومان ۵۴ ساله در حین انتقال به بیمارستان و یکی دیگر از مصدومان ۲۶ ساله در حین مداوا بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست دادند و مصدوم سوم نیز هم اکنون در بیمارستان به علت وارد شدن صدمه تحت درمان قرار دارد.

 

سرهنگ سلگی بیان کرد: با تشکیل تیم‌های مجرب از ماموران پلیس آگاهی و عوامل انتظامی و رَد زنی‌های دقیق، بلافاصله هفت متهم طرفین این درگیری در این روستا دستگیر و ۲ قبضه سلاح به همراه فشنگ‌های مربوطه کشف شد.

 

وی افزود: در بازجویی‌های فنی و پلیسی از متهمان دستگیر شده و شواهد و قرائن موجود در سابقه طرفیت درگیر، مشخص شد یکی از طرفیت درگیرکه به علت قتل عمد در هفت سال گذشته در زندان به سر می‌برده، با تلاش صورت گرفته از سوی اهالی و با اخذ رضایت از اولیای دم، از حکم قصاص نجات پیدا می‌کند.

 

فرمانده انتظامی ملایر گفت: وی در حال سپری کردن حبس باقیمانده در این جرم ارتکابی، اقدام به گرفتن مرخصی کرده و به روستای محل سکونت خود می‌رود که در مواجهه با اعضای خانواده درگیر پرونده ارتکاب به قتل سال ۱۳۹۲، دوباره مشاجره نزاع بین آنها به وقوع پیوسته و با توجه به کنترل نکردن خشم و دامنه‌دار شدن تنش و درگیری، این جنایت شکل می‌گیرد.

 

سرهنگ سلگی بیان کرد: با تشکیل پرونده هر هفت متهم تحویل مراجع قضایی شده و سایر اقدامات به منظور پیگیری مراحل قانونی این پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد.

 

وی ادامه داد: بیشتر حوادث تلخ به وقوع پیوسته در درگیری و نزاع‌ها به دلیل عدم باور یا آگاهی از عاقبت تلخ و جبران‌ناپذیر اقدامات غیرقانونی همچون ضرب و جرح عمدی، استفاده از سلاح ممنوعه سرد یا گرم و باور نداشتن به حل مشکلات از طریق گفتگو در این نزاع‌ها است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------