تصادف و آتش‌گرفتن خودرو در جاده قلعه‌شور اصفهان/ 3 نفر کشته شدند



تصادف در اصفهان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
تصادف دو خودروی سواری پیکان و ام وی ام بامداد جمعه در ابتدای جاده قلعه شور اصفهان و آتش گرفتن خودروی پیکان به کشته شدن سه تَن و سوختگی شدید یک کودک منجر شد.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز جمعه به ایرنا گفت: این حادثه ۶ دقیقه بامداد امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد و ۲ واحد امدادی ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

 

عباس عابدی افزود: در این سانحه رانندگی یک مرد، یک زن و یک کودک غیر قابل شناسایی جان خود را از دست دادند.

 

وی بیان کرد: یک پسربچه ۲ ساله نیز که در این حادثه دچار سوختگی شدید شده بود و وضعیت وخیمی داشت توسط آمبولانس به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان نیز درباره این حادثه گفت: این حادثه ۱۵ دقیقه بامداد به آتش نشانی اعلام شد و نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره ۱۳ از سپاهان‌شهر به محل اعزام شدند.

 

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به اینکه یک کودک سرنشین خودروی پیکان بر اثر شدت تصادف از خودرو به بیرون پرتاب شده بود تصریح کرد: خودروی پیکان دچار آتش سوزی شد و سه سرنشین دیگر این خودرو در آتش سوختند.

 

وی به رانندگان توصیه کرد: علاوه بر رعایت موارد ایمنی در رانندگی، حتما یک دستگاه خاموش کننده در خودرو به همراه داشته باشید زیرا اگر حتی یکی از خودروهای عبوری مجهز به خاموش کننده بود شاید این فاجعه تلخ به بار نمی‌آمد.

 

دلیل بروز این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------