۶ نفر در ارتفاعات دامغان مفقود شدند/ مرگ یک نفر بر اثر ریزش کوه در جاده هراز



مفقودی در ارتفاعات دامغان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
۶ نفر در ارتفاعات شهرستان دامغان مفقود شدند.

به گزارش فارس، بر اساس گزارش دریافتی خبرنگار فارس از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان و طبق گزارش‌های اولیه حادثه، ۶ نفر در ارتفاعات شهرستان دامغان مفقود شده‌اند.

 

مفقود شدن ۶ نفر در کوهستان در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز جمعه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گزارش شده است.

 

بر پایه این گزارش، این افراد در منطقه شاه‌دار در ارتفاعات شهرستان دامغان مفقود شده‌اند و تلاش نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان سمنان برای یافتن آنها ادامه دارد.

 

 ***

 

ریزش کوه در جاده "هراز" جان یک نفر را گرفت

فرماندار آمل با اعلام مسدود شدن و محدودیت تردد در جاده هراز به دلیل شدت بارش برف و ریزش کوه گفت: ریزش کوه باعث فوت یک نفر و مصدوم شدن ۲ نفر شده است.

 

علیرضا شریعت دقایقی پیش در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه به دلیل ریزش کوه و بارش سنگین در محور هراز محدوده کندوان انسداد ایجاد شده است اظهار داشت: در این منطقه   شاهد بار ترافیکی زیادی هستیم که  این حجم ترافیک آن هم در شرایط نامساعد جوی و بارش برف موجب قفل شدن تردد خودروها و در نهایت مسدودشدن محور در محدوده امام زاده هاشم به سمت آمل شده است.

 

شریعت درباره گزارش مصدوم شدن چند نفر در این محور نیز افزود: در این محور به دلیل ریزش سنگ در سه نقطه، منطقه "کهرود" متاسفانه شاهد  فوت یک نفر و مصدومیت دونفر از مسافران بودیم.

 

شریعت درباره فرد فوت شده گفت: این فرد آقایی 40 ساله است و یک خانم 53 ساله و آقایی دیگر 80 ساله نیز به دلیل شدت جراحات ایجاد شده با کمک تیم‌های امداد و نجات به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شده‌اند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل با اشاره به امدادرسانی به مسافران در راه مانده بیان کرد: تمامی کمپ‌ها و پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر "پلور" و "رینه" آماده برای امدادرسانی به این مسافران هستند؛ همچنین بخشداری لاریجان نیز تمام امکانات و تجهیزات لازم را برای اسکان و ساماندهی مسافران در راه مانده درنظر گرفتند.

 

علیرضا شریعت خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامساعد آب و هوا و لغزندگی جاده به مسافران توصیه می‌شود که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و با وجود وضعیت نارنجی بودن برخی شهرها اصراری بر سفر رفتن نداشته باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------