آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

متهم فروش حواله خودرو به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال در شاهرود دستگیر شد



"کلاهبرداری،اخبار
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری متهمی که با شیوه فروش حواله‌ی خودرو به ۶۰ نفر، ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار جلیل موقوفه‌ئی ۲۴ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه تعداد زیادی مالباخته به مراکز انتظامی شهرستان شاهرود، مبنی‌بر این‌که فردی با ترفند سرمایه‌گذاری در بازار فروش و ثبت‌نام خودرو مبلغ قابل‌توجهی از آنان کلاهبرداری کرده است، به سرعت پرونده تشکیل شد و بررسی آن در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

وی با بیان این‌که پلیس در تحقیقات فنی و تخصصی دریافت که فرد کلاهبردار با شیوه‌های متعددی افرادی را برای ثبت‌نام خودرو، جذب و حواله‌ی خودرو را به اشخاص مختلف با دریافت چک و وجه نقد واگذار کرده است، اضافه کرد: در این ترفند مالباختگان خودرویی را خریداری کرده بودند که به چند نفر فروخته شده بود.

 

سردار موقوفه‌ئی به فعالیت‌ها و زحمات شبانه‌روزی ماموران در راستای شناسایی متهم اشاره و اضافه کرد: کلاهبردار فراری طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش توسط ماموران پاسگاه انتظامی قلعه‌نو خرقان شهرستان شاهرود دستگیر شد.

 

به گفته این مقام ارشد انتظامی استان، کلاهبردار ۳۰ ساله‌ی غیربومی، در تحقیقات فنی پلیس به کلاهبرداری از ۶۰ نفر با این ترفند اعتراف کرد و با تکمیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان بر اساس نظر کارشناسان، مبلغ کلاهبرداری شده از شاکیان پرونده را، بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال برآورد و خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی برای خرید خودرو بر اساس ضوابط و مقررات فروش از مراکز معتبر اقدام کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------