آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

شرور و قاتل فراری بازداشت شد



دستگیری شرور و قاتل فراری،اخبار حوادث،خبرهای حواد
فرمانده انتظامي استان مازندران، از دستگيري شرور و قاتل متواري و همدست وي در عمليات ضربتي ماموران پليس امنيت عمومي استان و شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش فارس، سردارحسن مفخمي شهرستاني در تشریح جزئیات خبر طی گفت‌وگویی، اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره شرارت، تيراندازي، تخريب اموال عمومي و اخلال در نظم و امنيت عمومي توسط فردي در يکي از روستاهاي شهرستان آمل موضوع در دستور کار ماموران انتظامي آن شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: با همکاري اطلاعاتي ماموران پليس امنيت عمومي استان و شهرستان آمل متهم که پس از قتل يکي از شهروندان در اقدامي مسلحانه، از محل متواري شده بود، پس از ماه‌ها کار اطلاعاتي در مخفيگاهش شناسايي شد.

 

فرمانده انتظامي استان مازندران خاطرنشان کرد: اين متهم ۳۰ ساله به همراه همدستش که در مجموع داراي ۱۵ فقره سابقه شرارت، قدرت‌نمايي، ايجاد درگيري ، ضرب و جرح و تيراندازي در شهرستان آمل بوده اند در عمليات ضربتي ماموران پليس دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

 

مفخمی در هشداري به مخلان نظم و امنيت عمومي، گفت: امنيت و آسايش مردم خط قرمز پليس است و کساني که بخواهند به هر نحوي آن را خدشه‌دار کنند با آنان قاطعانه و برابر با قانون برخورد خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------