آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

خروج اتوبوس از جاده با ۲۹ مسافر در محور فردوس- بشرویه



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس حامل ۲۹ مسافر در کیلومتر ۱۰ محور فردوس- بشرویه از جاده خارج شده و ۳ نفر از مسافران نیز مصدوم شدند.

به گزارش مهر، سرهنگ علیرضا رضایی اظهار داشت: ساعت ۱ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۰ محور فردوس- بشرویه بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک دستگاه اتوبوس حامل ۲۹ مسافر که در مسیر مشهد- یزد در حال حرکت بوده از جاده خارج شده است که بر اثر این سانحه رانندگی، ۳ نفر از مسافران اتوبوس مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

 

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، عدم توجه راننده اتوبوس به جلو تشخیص داده شده است؛ تصریح کرد: مأموران پلیس راه در یک اقدام خداپسندانه مسافران اتوبوس را که سرگردان بودند در محل هیئت جواد الائمه شهرستان فردوس اسکان دادند و اقلام گرمایشی و صبحانه از هلال احمر دریافت و در اختیار مسافران قرار دادند.

 

سرهنگ رضایی خاطرنشان کرد: اقدام این مأموران وظیفه شناس باعث خشنودی مسافران شده و همچنین مسافران از کمک خیرخواهانه این مأموران فداکار تقدیر و تشکر کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------