آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

تحقیق از مردی که فرزندانش را کشت



اخبار حوادث - تحقیق از مردی که فرزندانش را کشت

تحقیقات از مردی که دو فرزند خردسالش را در رامهرمز به قتل رسانده در حالی ادامه ‌دارد که گفته می‌شود مادر این بچه‌ها به دلیل شوک‌ ناشی از مرگ فرزندانش قصد داشت به زندگی خود خاتمه دهد.

به گزارش خبرنگار ما، دوپسر سه و شش ساله بعد‌ازظهر جمعه به‌دست پدرشان به قتل رسیدند و مرد جوان که علی نام دارد بعد از ارتکاب جنایت اجساد فرزندانش را مقابل کلانتری برد و خودش را تسلیم کرد.


وقتی علی به ماموران مراجعه کرد و گفت فرزندانش را به قتل رسانده است، ماموران ابتدا حرف او باور نکردند. این مرد سپس گفت اجساد داخل خودرواش جلوی کلانتری است. به این ترتیب پلیس پس از مشاهده اجساد، مرد جوان را بازداشت کرد.


علی که عریضه‌نویس‌ است و مقابل دادگستری کار می‌کرد، در بازجویی‌ها قتل دو کودکش را قبول کرد و گفت: «چون زنم قهر کرده و رفته ‌بود می‌خواستم از او انتقام بگیرم به همین خاطر بچه‌ها را به قتل رساندم.»مطابق اطلاعات به دست آمده علی و همسرش باهم نسبت فامیلی دارند و زمانی که اختلافی بین این زوج به وجود آمد اقوام آنها را آشتی دادند. تحقیقات بازپرس همچنین نشان داد علی مشکل مالی نداشت. به گفته اطرافیان علی، او مردی آرام بود که هیچ‌‌وقت با کسی درگیر نمی‌شد.

 

روز حادثه نیز او به خانه رفت و از بچه‌ها خواست آماده شوند و با هم به پارک بروند. دو کودک که مدتی درگیر اختلافات پدر و مادرشان بودند به تصور اینکه درگیری‌ها تمام شده پیشنهاد پدر را قبول کردند و همراه او رفتند اما ساعاتی بعد مرد جوان اجساد فرزندانش را به کلانتری برد. این مرد در اعترافاتش گفته ‌است ابتدا فرزند بزرگ و سپس فرزند کوچکش را با دستانش خفه‌ کرده ‌است.


بعد از این اعترافات بود که بازپرس به محل جنایت رفت و به اتفاق تیم بررسی صحنه جرم، محل را بررسی کرد. آثار برجای مانده روی خاک نشان می‌داد این دو کودک تقلای زیادی برای نجات جان خود کرده‌ بودند. گفته می‌شود مادر دوکودک پس‌از مشخص‌شدن این جزییات، در‌حالی‌که به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود تصمیم گرفت به زندگی خود پایان دهد. این مادر جوان ساعاتی بعداز دفن فرزندانش به اتاق رفت و خود را از پنکه سقفی آویزان کرد اما خانواده‌اش به موقع سر رسیدند و او را از مرگ نجات دادند. بنابراین گزارش، تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------