مستر بایندر مرجع تخصصی دفتر کلاسوری



اگر کسی دچار بیماری قلبی شود ترجیح می‌‌دهد به سراغ کدام دکتر برود؟ دکتر متخصص قلب یا دکتر عمومی؟ بله دقیقا درست است. متخصص قلب را انتخاب می‌کند. چراکه می‌داند یک متخصص قلب تجربه بیشتری در این زمینه داشته و به طور تخصصی در زمینه قلب کار کرده است. به طورکلی افرادی که در یک زمینه خاص تخصص دارند، قطعا تجربه بیشتری دارند و با اعتماد بیشتری میتوان به سراغ انها رفت.

 

این روزها فروشگاه ها نیز به سمت متمرکز شدن روی یک کالا و فروش تخصصی ان روی اورده اند. از جمله فروشگاه هایی که به طور تخصصی تنها در یک زمینه فعالیت میکند و توانسته رشد چشم‌گیری در زمان کوتاه بدست اورد، مستربایندر است.

 

مستربایندرمتخصص دفتر کلاسور بوده و در هیچ زمینه دیگری فعالیت نمی‌کند. در این فروشگاه انواع دفتر کلاسوری ها با برند ها ، رنگها و جنس های مختلف یافت می‌شود و برای هر سلیقه و یا کاربری میتوان دفتر کلاسوری پیدا کرد. این مجموعه با توجه به تمرکزی که روی دفتر کلاسوری دارد توانسته با 80 درصد قیمت ان را کاهش دهد و مخاطبان زیادی را جذب خود کند.

 

سایت مستر بایندر کاملا کاربر پسند بوده و به راحتی میتوان در آن دفتر کلاسوری مورد نظر را پیدا کرد . با این وجود یک راهنمای کامل از تفاوت دفتر و کلاسور در مستر بایندر آورده شده تا درصورت نیاز بتوانید خرید سریع و بی دغدغه ای را داشته باشید.

 

دفتر کلاسوری پلاستیکی

 

راهنما خرید بهترین دفتر کلاسوری در مستر بایندر

دفتر کلاسوری ها انواع مختلف و متنوعی دارند و براساس کاربرد، برند، اندازه ، نیاز فرد و غیره میتوان انها را دسته بندی کرد. به همین دلیل انتخاب ان نیاز مند یک راهنمای جامع، دقیق و کامل است. برای اینکه فرد مطمئن شود بهترن و مناسب ترین انتخاب را دارد باید چندین فاکتور را بررسی کند.

 

فاکتور های که در این راهنما بررسی شده، بر اساس تجربیات دانشجویان، دانش آموزان و کارمندانی که استفاده زیادی از دفتر کلاسوری داشته اند.

 

مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب دفتر کلاسوری مناسب

در این بخش ما به مهترین فاکتورهای که در انتخاب دفتر کلاسوری مناسب است می‌پردازیم این فاکتورها عبارت‌اند از:

اندازه و سایز: دفترکلاسوری ها معمولا در دو سایز a4 ، a5 تولید می‌شوند. هرکدام از این سایز کاربرد متفاوتی میتوانند داشته باشند

 

دفتر کلاسوری سایز a4: این دفتر کلاسوری در سایز a4 (یا 210*297 میلیمتر) تولید میشود و بیشتر برای کارهای تحقیقاتی، اداری و تعلیمی مورد استفاده قرار میگیرد

 

دفتر کلاسوری سایز a5: دفتر کلاسوری A5 در سایز 148*210 میلیمتر تولید میشود و بیشتر برای یادداشت برداری روزانه از ان استفاده میشود چراکه سبک بوده و کوچک تر از A4 است و حمل ان در کوله‌پشتی یا کیف راحت‌تر انجام می‌شود.

 

جنس جلد: فتر کلاسوری ها با توجه به کاربردی که دارند با جنس های مختلفی تولید می‌شود. که میتوان به دفترکلاسوری چرمی، چوبی، مقوایی، پارچه ای و غیره اشاره کرد.

 

دفتر کلاسوری چرمی: این نوع دفتر کلاسوری از جنس چرم مصنوعی و گاها چرم طبیعی ساخته میشود . با توجه به جنس ان میتوان گفت مقاوت بالایی دارد و ضد اب است . از انجایی که چرم همیشه نماد کلاسیک و رسمی بودن است این نوع کلاسور بیشتر در ادارات و محیط دانشگاه استفاده میشود. و بدون شک با توجه به جنسی که دارد از گرون ترین دفتر کلاسوری ها به شمار می‌اید.

 

دفتر کلاسوری چرمی

 

دفتر کلاسور مقوایی(جلد سخت): دفتر کلاسوری جلد سخت در طرح های مختلفی تولید می‌شود . مقاومت نسبتا خوبی دارد ولی متاسفانه ضد اب نیست. این نوع دفتر با توجه به قیمت نسبتا مناسب و طرح های متنوع، محبوبیت زیادی در بین مخاطبان دفتر کلاسوری پیدا کرده است و میتوان گفت برای همه سنین مناسب است اما در محیط های اداری کمتر از ان استفاده میشود.

 

دفتر کلاسوری پارچه ‌ای: دفتر کلاسوری پارچه ای از پارچه یا فایبرگلاس تولید شده و تنوع زیادی دارد . پارچه استفاده شده در ان بسیار نرم و با کیفیت است و حس خوبی در کاربر ایجاد میکند. مخاطب این نوع کلاسور معمولا دخترها هستند.

 

نوع کاربر: نوع کاربری از جمله عواملیست که میتواند انتخاب دفتر کلاسوری را ساده‌تر کند.

فروشگاه‌هایی که به فکر تجربه کاربری خوب برای مخاطبان خود هستند، یک دسته بندی بر حسب کاربر دارند . این دسته بندی معمولا شامل دفتر کلاسوری دخترانه ، پسرانه و دانشجویی است.

 

دفتر کلاسوری دخترانه: همانطور که مشخص است این نوع دفتر کلاسوری مخصوص دختران بوده و این دسته بندی براساس طرح های جلد دفتر کلاسوری و سلیقه دختران است. دفتر کلاسری دخترانه از نظر تعداد برگ به دو دسته دفتر کلاسوری 200 برگ دخترانه و 100 برگ تقسیم میشود.

 

دفتر کلاسوری دانشجویی: دفتر کلاسوری های که در دانشگاه‌ها استفاده می‌شود معمولا رسمی و مناسب محیط تحصیلی است. این دفترها با توجه به نیاز دانشجو بوده و اکثرا ارزان قیمت هستند.

 

دفتر کلاسوری پسرانه: همانطور که مشخص است این نوع دفتر کلاسوری مخصوص پسران است و این دسته بندی براساس طرح روی جلد ان انجام شده است . دفترکلاسوری پسرانه نیز مانند دخترانه از نظر تعداد برگ به دو دسته 100 برگ و 200 برگ تقسیم می‌شود.

 

برند: برندهای مختلفی هستند که دفتر کلاسوری تولید میکنند و در این حوزه فعالیت دارند. از جمله معروف‌ترین انها میتوان به پاپکو، مستر نوت، ایمان، کلیپس و سهند اشاره کرد.

در مستر بایندر تمامی برندهای دفتر کلاسوری با طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد و هرکاربری میتواند متناسب با سلیقه و نیاز خود، بهترین انتخاب دفتر کلاسوری را در مستر بایندر داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024