آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

قتل هولناک همسر با شلیک‌های متوالی گلوله



یک مرد اهل " نیوجرسی امریکا " پس از در خواست طلاق همسرش مبادرت به قتل وی کرد .

آقای " مارک هاریسون " اهل " بایون " به اتهام مبادرت به قتل همسر خود به وسیله شلیک ،گلوله توسط پلیس بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس، قربانی که همسر آقای " مارک " و مادر 3 فرزند او بود در روز پنج شنبه پس از تماس با پلیس و گزارش جنایت آقای " مارک " ،پلیس خود را به محل جنایت که خانه ی آنها واقع در " جرسی سیتی " بود رساند و خانم " هارسیون " را که از اصابت 8 گلوله رنج می برد و غرق در خون بود یافت و او را به بیمارستان منتقل کردند .

قربانی که در حال حاضر در شرایط بدی در بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می کند در گزارش خود به پلیس گفت: همسرش پس از فهمیدن دادخواست طلاق قصد کشتن او را داشت .

این مرد که توسط پلیس بازداشت شد،در تحقیقات به عمل امده مشخص شد که او قبلا سابقه خشونت و اذیت و ازار با اعضای خانواده اش داشته  به طوری که همرش تنها راه باقی مانده که طلاق بود را انتخاب کرد.

این همسر و پدر بی رحم  به اتهام خشونت خانگی و نگهداری از سلاح و همچنین مبادرت به قتل به 500/000 دلار جریمه نقدی محکوم شد و تا روز دادگاه در بازداشت به سر می برد.

پلیس در ادامه افزود: 3 فرزند این زوج هنگام وقوع جنایت در خانه حضور نداشتند و آقای " هاریسون " در گزارش خود به پلیس گفت : او در عوض طلاق گرفتن از من باید می مرد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------